søndag den 1. maj 2011

Svært når det er lettest!

I går havde vi besøg fra et par fra kaffeklubben under svært.dk. Vejret var skønt og vi kunne sidde på terrassen hele eftermiddagen. Vores venners søn Toke var blevet syg og kunne ikke holde til en hel dag til konfirmation, så han passede vores tv, sofa og hængekøje - yderst let barn at passe når han er syg! :)




Jeg har et enkelt LO at vise jeg i dag. Det har været virkelig svært at få lavet...Billedet er fra dengang jeg skulle lære at lægge nasalsonde på min 1 mdr. gamle søn. Det var SVÆRT! En kæmpe grænse at overskride, men da jeg først havde gjort det en gang, så var det faktisk let! - hvis ikke jeg lærte det, fik vi ham ikke med hjem fordi han aldrig kunne komme til at spise selv. Utroligt hvad man kan tage sig sammen til når man SKAL!


Det var virkelig at overskride en grænse i/af kærlighed! <3

Jeg har brugt papir fra restekassen, sassafras sweetly smitten og et baggrundspapir jeg fik af en scrapveninde, samt (selvfølgelig) masser af mist! :D



God smuk søndag til jer alle!

5 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er det et smukt LO du har lavet - jeg kan rigtig godt li' dit papir/farvealg og de små hjerter og revne kanter :)
...og så kan i den grad godt forstå at det var mere end svært at overskride den grænse - men som du siger: hvis man SKAL så KAN man, sådan kan det være så svært - og alligevel så enkelt.
HA' en skøn søndag - og 1000 tak for dine søde kommentarer på min blog ;)

mamarazzi sagde ...

du er bare for sej stine

Annette / aka sagde ...

Ja, det er kærlighed - når den er sværest. Utroligt hvad man kan, når man SKAL. Men man kan ALT, når det er ens barn det handler om. Du/I har bare været sådan nogle gode forældre.

Det er et rigtigt smukt layout du har lavet. Alle de hjerter er så fine her.

Ifversen sagde ...

Superflot. Farverne, misten og hjerterne er så flot.
Og ja, man kan meget i kærlighedens navn :-) Kram

Marianne sagde ...

Det er et meget smukt Lo, som du har lavet med alle hjerterne - og en meget vigtig ting at scrappe...