lørdag den 11. juni 2011

Så er der pakket...

Til forårssæsonens sidste scrapchicksdag på skolen. I morgen gør vi lidt ekstra ud af hyggelighederne og spiser frokost sammen - både nye og "gamle" scrappere. Jeg glæder mig til at hygge og måske komme lidt i gang med scrapperiet igen, har brugt mere krudt på art journaling og mixed media-ting på det seneste.



Som altid er der en åben invitation til alle, som kunne have lyst til at komme og scrappe sammen med os! Vi sidder på Kjellerup skole i 10.kl. centeret v. Rotunden og biblioteket. Vi starter kl. 10 og slutter igen kl. 17.


Har dog et enkelt LO fra bunken i lige skal se - og det er selvfølgelig af Vitus! En fast del af hverdagen var at lave mundstimulation, en virkelig hyggestund for både ham og jeg! På billedet er han omkring 1,5 mdr. savner det lille pus! <3


God resten af weekenden til jer!

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det lyder hyggeligt med en scrapdag blandt ligesindede ; ) : )
Lækkert layout med Vitus. Det er skønne friske farver, du har brugt.
God fornøjelse.
Karina

Sabrina Krighaar sagde ...

Det er virkelig et godt layout, er vild med farverne.
Jeg har lagt en award til dig på min blog hvis du har lyst til at lege med.

Marianne sagde ...

Jeg håber, at du får en fantastisk dejlig scrapdag :)
Dit Lo er virkelig flot. Og det er en fed ting at scrappe om - når det nu var en del af hverdagen.
Kan godt forstå, at du savner ham - og sender dig lige et stort knus :)

mamarazzi sagde ...

lækker lækker LO af den dejlige vitus også ses vi jo lige om lidt. Klem

Pia sagde ...

super lækkert layout med så mange søde detaljer og flotte farver
ønsker dig en god pinse

Charlotte sagde ...

Hvor er det et skønt LO. Flotte farver og jeg kan rigtig godt li opsætningen. Forstår så godt du savner. (knus).
Ihhh der lyder hyggeligt med en scrapdag. Håber det gik godt.
God søndag.

Unknown sagde ...

Ih, så nåede jeg heller ikke med denne gang. Håber at kunne kigge forbi i efteråret :)
Fed 30 day challenge bog du har lavet. Du laver de sejeste tegninger.

Kirsten sagde ...

Øjjj.. hvor er det et lækkert LO, der er sådan en dejlig ro over det. Jeg er vild med den rene stil og de klare, lækre farver passer helt perfekt til det kære billede af Vitus.
Håber I havde en rigtig hyggelige scrapdag.
Fortsat god Pinse :-D

Annette / aka sagde ...

Flot, flot layout, og det glæder mig at se du kan bruge så glade farver på et Vitus lo.
Det siger jo meget om hvor langt du er kommet.
Og mundmotoriske øvelser....ak ja. Det har vi også brugt mange, mange timer på her i sin tid.

Og ellers tak til en Kjelleruptur. Jeg håber I havde en hyggelig dag.

Pia sagde ...

super lækkert layout