fredag den 3. juni 2011

30 days Journal challenge!

Så fik jeg taget mig sammen til at få taget fotos af de første 3 dages journaling.



I kan se udfordringerne her hos Janel og jeg tror også at i stadig kan nå at være med :-)


dag 1:



dag 2:



dag 3: Siderne har været sjove at lave og jeg ser frem til at lege videre resten af måneden! Mine tegninger er ganske vist ikke for kønne, men det er jo heldigvis ikke det det handler om! :D


God SOMMERlig fredag aften! :-)


P.S Tak for jeres søde og varme kommentarer på mit sidste indlæg, jeg havde fået 4 mails på FB, alle med henvisninger til min blog og den "flinke" kommentar om at "jeg da må videre i livet"...Nu er det ovre og jeg har skrevet min mening her på bloggen.

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Jeg sidder helt med åben mund, er der simpelhen mennersker der sender meninger på mail - chok, håber ikke jeg falder over disse personer... jeg syntes det er SÅ godt og dejligt at se dine lo med ham og glæder mig til at se mangeeeeeeee flere - stort kram til dig :)

Teddi sagde ...

i happen to think your drawings are very cute, so there!

Thanni sagde ...

Denne er jeg også hoppet med på..med en måneds forsinkelse, men bedre sent end aldrig ;D
Synes det lød som en fed udfordring :)