tirsdag den 7. juni 2011

Hygge

Jeg har i dag gennemført 3 undervisningstimer og et møde på min praktikskole. Det kan godt mærkes på kroppen, så det var dejligt at komme hjem til en god ven der er ligeglad med hvor stort overskuddet er!I dag var hun end da så glad at hun gad lege lidt! men også kun lidt - man er jo blevet en ældre dame! :DBagefter nød jeg en kop kaffe med mælk og tegnede på dagens "promt" i mit nye fristed, som ligger i enden af vores lille bitte have :-) Sikke et skønt liv på en hyggelig eftermiddag! :-)En lille del af min journal side til 30 days journal challenge 'en hos Janel...Tak fordi du kiggede forbi! :-)

4 kommentarer:

Vranda sagde ...

Når man bare er brugt og færdig er det altid dejligt at komme hjem og blive modtaget af en som elsker en uanset hvad der sker. Og lige nøjagtig sådan er hunden, vi har selv 2 som jeg er rigtig glade for :)

Marianne sagde ...

Jeg er simpelthen helt vild med det, som du tegner!! Det er sindssygt fedt!
Og hver ser din lille krog bare hyggelig ud...
Jeg synes også, at det er dejligt at komme hjem til vovse - som altid er så glad, at hun hopper og ned på samme sted med alle 4 ben. Fatter simpelthen ikke, hvoran hun gør - men mon ikke der er en smule kænguru i hende??

mamarazzi sagde ...

ja malou er godt nok dejlig

Thanni sagde ...

Næ hvor ser det hygsomt ud i din have! :)
...og det ER skønt at komme hjem, når der er én der er ret ligeglad med hvor meget overskud man har, bare man er der :D