søndag den 13. marts 2011

Dagen derpå...

...dagen efter forårets convention, er dagen hvor man kysser med sine nye stempler, aer sine nye punches og nyder synet af resten af de lækkerier man blev NØD til at bruge sine sparepenge på!
Jeg havde en fantastisk dag, sammen med 4 andre fra Kjellerup Scrapchicks og alle de mange andre der var valfartet til Middelfart.
I dag har jeg brugt nogle af mine nye fine sager til at lave mit kort nummer 3, til kortmesterskabet på Scrapsisters. Det får i dog først at se når alle opgaverne er færdige, så viser jeg dem alle, havde jeg tænkt :-)
Der var 2 udfordringer til LOs på convention, jeg havde lavet mine i forvejen, for jeg bruger alt for meget tid på at shoppe og snakke, til at være sikker på jeg kan nå at få dem færdige til tiden :D

Det første var til en skitseudfordring, skitsen sagde mig ikke det vilde, så jeg tolkede den meget frit.
Billedet er fra en sommerlejr min mor og hendes søster var på da de var ca 7 og 8 år. Jeg elsker at min morfar har strømper på i samdalerne, hans skønne anderumpehår, og sygt hvide skjorte! Min mormor ser så yndig og fin ud, og min mosters nederdel har min mormor strikket. Min mor ligner en spillopmager af karat, og de ser ud til at nyde solen.

Har prøvet at fange stemningen og stilen fra billedet og give det videre til LOet.
Den næste udfordring gik på at man skulle bruge gult, grønt og mindst 4 billeder. Jeg valgte 4 fotos af min oldermor til hendes 100 år fødselsdag i august sidste år. Jeg havde sådan lyst til at lave meget "dimension" på LOet og hæklede derfor den gule ramme.
Nu vil jeg nyde resten af søndagen, med lidt mere stempel-kysseri og en masse distress inks! :D

God søndag til ALLE - og tusind tak fordi du kiggede forbi!

9 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Dagen derpå... er faktisk et super titel til dit indlæg. Jeg har det næsten som om jeg har en form for tømmermænd i dag HI-HI.

Det var hyggeligt at sludre med dig i går :-D
Det er nogle rigtig dejlige LO'er fulde af minder du har lavet. Jeg kan specielt godt lide LO'et med Oldemor, - der er sådan en dejlig stemning over det.

Knus
Kirsten

Karina Beck sagde ...

Det er to lækre layouts. Jeg er vild med de dusede farver på det første, der passer godt til billedet og lækker opsætning.
Skønne billeder af din oldemor og flot sat op. Det er en god ide med hæklingen på dem begge.

Vranda sagde ...

Nogen lækre lo'er du har fået lavet, er helt vild med den gule ramme du lige har sat under. Lyder til at du har haft en rigtig god tur.

Thanni sagde ...

Uha hvor er det et par dejlige LO'er begge to!! :)
Du har så mange skønne detaljer og med som fremhæver billederne på begge, lissom farverne også gør.
...ja det er hårdt at være afsted til convnetion *G*...men så er det jo godt man får noget lækkert med hjem ;)

Maria Krumbaek sagde ...

wow er det jeg tænker når jeg ser dine LOs for de er godt nok lækre! Er vild med mikset og detaljerne og det "gamle" foto :)

Godt at du havde en god dag - glæder mig til at se hvad du får lavet med dine nye ting!

Pia sagde ...

super lækre layouts især det sidste synes jeg er så flot og super stemning.ja det er dejligt at shoppe jeg fik slet ikke fundet nogen af mine ting frem lørdag

Unknown sagde ...

Bare SÅ lækkert :)

Annette / aka sagde ...

Lækkert, lækkert lo. Dit oldemor layout så jeg da godt. Det er bare så flot og med den hæklede remse er det jo bare lige i øjet. Men det lo var også hvad jeg så af dig. Æv altså.
Jeg hilste ellers til højre og venstre - men dig så jeg ikke. Det prøver vi på næste gang...

Marianne sagde ...

Lækre, lækre LOs! Synes virkelig, at du har fanget stilen på det øverste - og jeg er VILD med den hæklede ramme på det nederste :) Elsker simpelthen at komme herind - dine ting er SÅ inspirerende :)