onsdag den 1. december 2010

ØV!

Dette indlæg skiftede pludselig karakter da jeg i dag var inde forbi scrapsisters.dk, for at kigge lidt i galleriet - manglede lidt inspiration til de julekort jeg er håbløst bagud med.

Egentlig havde jeg planlagt alt muligt for mit indlæg i dag, men da jeg så at Heidi har valgt at lukke og slukke for scrapsisters, så passede det bare ikke ind!
Jeg syntes det er et kæmpe tab at scrapsisters ikke længere et til, jeg har godt nok ikke været vildt aktiv på forum og i galleriet, men jeg tror faktisk at jeg har læst alle artikler, reportager og anmeldelser.
Selvfølgelig skal de mennesker som står bag alle de ting vi andre tager for givet, virkelig brænde for det de laver, ellers ville det aldrig gå - og derfor er det i mine øjne også fuldt forståeligt at scrapsisters nu lukker. Det må have krævet et enormt arbejde at holde gang i hjulene, og jeg håber at Heidi nyder al den tid hun nu pludselig har fået tilovers.

Faktisk vil jeg bare sige TAK for alle de spændene timers læsning,underholdning, udfordringer osv. som i alle på scrapsisters leverede!

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Helt enig i dine ord. Men den besked skal lige sluges. Det er trist. Jeg håber virkelig at forum får lov at fortsætte.

Unknown sagde ...

Kære Stine, tak for din opbakning. Stort knus fra mig