fredag den 17. december 2010

Skissedilla #90

Jeg har lavet et bidrag til Skissedillas udfordring nr 90. Jeg faldt fuldstændig for skitsen, og vidste med det samme at den lige passede til et foto af mine 2 brødre. Fotoet er fra vores juleweekend jeg før har blogget om.
Jeg syntes ikke jeg havde noget papir det passede til min ide, så jeg gik igang med malertape, gesso, mist og Tim Holtz masks og en masse sværte. Det var vildt sjovt at lege på den måde, det var næsten som at lave et relief.
Ellers har jeg bare brugt nogle hambly rubons, det der net der er udenom pallietter (hvad er du nu lige det hedder?), indpakningen fra noget sassafrasfilt, mine stempler og en epoxzyklistermærke-linje fra prima - sidst men ikke mindst, knapper fra bl.a. burberry!(meget vigtigt mine brøde er meget mærkehys! :-))
I skal også lige se en SØD seddel jeg stod op til i dag...
Anders havde sat den på et lo jeg er i gang med (i skal nok få det færdige at se :-)). Han må have taget lidt ved lære af Aka's mand! :D
God fredag til alle!

9 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Haha...Din mand er på rette vej. Hold ham i sporet - ros ham - ros ham....
Men det er da en dejlig besked at stå op til - N Y D det. Hihi.
(den seddel fortjener da næsten at komme med på lo'et ????)

Virkelig skønt layout. Jeg troede lige det var et maleri. Og sikke mange ting og detaljer du har fået ind på den lille plads. Hold da op. Det er bare flot i sin helhed.
Fint billede af de to mærkedyr.
Har lagt tut på blomsten på min blog idag.

Hav en dejlig 17. december.

Maria Krumbaek sagde ...

Hvor er det bare et fantastisk LO. Fedt at du har brugt så mange teknikker og materialer. Det er virkelig blevet flot og lidt sejt ;) Han er da sød ham din mand!
Men det er også et rigtig godt billede af dig :)

Karina Beck sagde ...

Kanonflot. Jeg synes at du er vild kreativ.
Dejligt med sådan en seddel! ; )
God weekend.

Vranda sagde ...

Super flot layout du har lavet.. masser af lækre detaljer :D Det hele passer utrolig godt sammen... Rigtig god weekend til dig og dine

Pia Odgaard sagde ...

Skønt drengeLO! Og sikke heldig du er med din mand :)

HegeAL sagde ...

For en superkul gutteLO!!! Digger at du har lekt deg masse med denne!!

Takk for at du deltar og god jul til deg og dine! ;-)

Betina Olesen sagde ...

Ajjj... det er da et vildt skønt LO, rigtig råt og drenget, og der sker bare noget hele tiden... flot flot flot...

Nårhhh... hvor er han bare sød, det er da skønt at stå op til sådan en seddel, man er jo høj resten af dagen...

Marianne sagde ...

WOW for et LO!! Det er jo det, som jeg siger... ELSKER din stil!! Og sikke en dejlig seddel - det er da for sødt...

10na sagde ...

De lo er bare SÅ flot og sejt. Der er så mange fede detaljer. Din mand er da sød, med sådan en besked. Det er de små ting der tæller. KH 10na