mandag den 8. november 2010

GUF!

Jeg scrapper indimellem nogle lidt anderledes ting, hverdags situationer, min mad eller mine yndlingssko. Nogle gange trænger jeg til at gå lidt mere amok en jeg måske normalt gør, eller også trænger jeg virkelig til at bruge lyserødt (en farve jeg ikke bruger ret meget når jeg ellers scrapper, kan simpelthen ikke bruge lyserødt til billederne af Vitus fx.).

Sådan et lyserødt tilfælde er dagens LO.
Anders elsker at lave is, han eksperimenterer med alle mulige forskellige slags. Til sin fødselsdag i september, lavede han lækker chokolade is samt et par andre varianter jeg har glemt. Som ekstra bonus for os alle besluttede han sig for at lave guf også! MUMS!





















Det fine doiley papir jeg har brugt er faktisk en rest tapet - jeg er fuldstændig vild med det, og måtte bare have et stykke, da min veninde Nina hev det frem.
















Blomsten er lavet efter en vejledning jeg fadt hos Marianne, har lavet de del siden da og syntes det er en fed måde at give sit LO lidt "dimension".

Har i været forbi Marolles blog fornyelig? Hun har en giveaway som jeg helt vildt gerne vil vinde! Hun udlodder et blogdesign!
Sådan bare sagt mellem os - så kunne min blog trænge til en opfriskning! :-)




















Håber i får en god start på ugen! :-)

4 kommentarer:

Susanne sagde ...

Guf guf:) Lækkert LO:) Jeg synes det er super at lave LO's om alt det daglige - herunder guf - det får jeg slet ikke gjort, jeg giver al min scrappetid til billeder af ungerne. Måske jeg skal til at lave lidt ændringer i det?

Helle sagde ...

fed tapet rest. hvor er der en skøn mand du har ..mums is og guf.. uhhhh

Marianne sagde ...

Jeg er simpelthen helt vild forelsket i det her LO!! Det er helt fantastisk! Fedt emne, fed opsætning af LOet - og fine detaljer med tapeten (MUMS!!) og blomsten :)

Anonym sagde ...

super fint layout!:) og is og guf, mums!!