mandag den 3. marts 2008

Hønemor?

ØVØV, så er jeg ved at blive snottet igen :-( Hoster og fryser helt vildt, det er så tredje eller fjerde gang siden nytår jeg er forkølet! ØVØV!

Nok ynk fra mig!

Det er efterhånden lang tid siden jeg har lagt nolge LO's ud, det må jeg hellere gøre noget ved! Så her er det første: ...

Det er min gode veninde Mette, som også er skolelærer, der er klædt flot ud som høne, da hun skulle til fastelavnsfest på sit arbejde. Hun er matematiklærer i en 2.klasse, og i følge hende selv var ungerne ellevilde over hendes udklædning. Meget forståeligt - jeg kan godt huske at det var sjovest når lærerene også gad gøre lidt ud af det.

Titlen hønemor er passende på mere end en måde. Mette var, da billederne blev taget ca. 7 mdr. gravid - dragten var perfekt til at skjule den store mave - godt tænkt syntes jeg :-)

Materialer: Papirer fra I *heart* candytown og Sonora High collection begge papir serier er købt som månedspakker hos SIStv, Bogstaver og det gennemsigtige plastic var en del af pakkerne. Desuden har jeg brugt rub ons fra Basiv grey og søstrene grene.


Posted by Picasa

2 kommentarer:

troll13 sagde ...

Hvor er det da bare et herligt LO, virkelig skønne farver du har brugt og virkeligt fantasifuld opsætning.

Cowgirl sagde ...

Hvor er det bare et sjovt LO - det fine smilene frem på ansigtet - TAK