tirsdag den 11. januar 2011

kender i det?

Jeg troede jeg havde fuldstændig styr på alt hvad der har med mit kamera at gøre...også opladeren til batteriet....Det har nu vist sig at det har jeg bestemt ikke!

Opladeren til batteriet er i hvert fald væk, alle steder er gennemsøgt og jeg er ved at nå desperationspunktet...I ved der hvor man hysterisk sparker til det nærmeste bordben, for derefter at opdage hvor tåbeligt den handling er og hvor forbandet ondt det gør! - og at det i øvrigt overhovedet ikke løser det egentlig problem, som er at man har glemt hvor opladerens rigtige plads er, og derfor ikke kan finde den, fordi den ikke plejer at ligge på sin rigtige plads, men oftes forefindes på steder hvor den opfattes som rod, og af den grund har manden lagt den på plads - han kan bare ikke huske hvor pladsen er! (det kan jeg heller ikke, så han er ikke den eneste!)...

ØV altså!

Nå men efter den gang brok får i lige et billede af et LO taget med mobilkameraet i dårlig belysning...så bær over med mig!
LO'et var egentlig lavet til scrapsisters festivallen, men blev ikke færdigt i ordenlig tid. Inspirationen var en flaske cocio.


God tirsdag til alle!

10 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Haha. Skøn historie...og du er ikke alene om den slags ting. Og især alle de sære tingester med ledninger i, har det med at blive væk i vrimmelen.
Og så har du lavet et skønt retro-layout. Lige fra "dug og tallerken" og til menuen. Sjovt scrapemne. Og flot ide med den opsætning.
(Jeg ser godt nok en cola i stedet for cocio - men never mind. )

Maria Krumbaek sagde ...

Ej det kender jeg godt. Det er SÅ irriterende. Derfor sætter jeg bare mit sd-kort direkte ind i min computer (har et stik i computeren jeg kan bruge til det, så behøver jeg ikke tænke på ledninger og alt det der.)
Det er et virkelig flot LO, kan godt lide din cooking-tag!

Unknown sagde ...

Cool cocio - jeg kan sagtens se inspirationen.
Om jeg kender det - JA! Efter vi er flyttet og ikke har så meget plads længere, så er det dog mere overskueligt :)

Karina Beck sagde ...

Skønt layout. Flot anderledes papirsammensætning. Jeg kan rigtig godt lide det røde prikkede og Dinnerkortet. Passer super til emnet.
Jeg kan godt sætte mig ind i din frustrestion. Det ville være en katastrofe hvis jeg ikke kunne bruge kameraet ; )

Vranda sagde ...

Uha... det kender jeg godt, især hvis manden har ryddet op eller forsøgt at lægge tingenen på plads.. griner... pointen er bare, at han ikke rigtig kender deres plads. Og hukommelsen hos ham er ikke hvad den har været :) Et rigtig fedt lo du har fået lavet. Det røde papir med prikkerne på er bare fedt.

Anne Thormose sagde ...

Uha, det kender jeg kun alt for godt - bor selv i et "sort hul", når det drejer sig om forsvunde småting. Ledte for nogle måneder siden efter min varmepistol - og tænk sig - den havde lagt sig i skuffen på sin plads! ;o)

Held og lykke med skattejagten.

Heidi sagde ...

Ggggg sorry men ak ja - kender det for godt, og især det med bordbenet ;)
Lækkert lo, total fedt papir du har brugt dertil

Marianne sagde ...

Sikke et skønt LO!!
Håber du(I finder opladeren - og om ikke andet MÅ du simpelthen scrappe den der historie, når du finder den engang....

Betina Olesen sagde ...

Hey.... jeg er da bagefter her ;-) sikke et skønt LO og sikke farver der på det...

Håber da virkelig at du finder opladeren... gys og gru...

Er også vild med twiligtbøgerne... men ikke så meget filmene, men hvad... godt selskab og tøsehygge kan opveje alt ;-)

Pia sagde ...

super skønt layout flot med det prikkede papir og cirkel