torsdag den 20. januar 2011

Jeg er forelsket i.....

Da jeg stadig ikke kan finde min oplader til kameraet, og den nye oplader endnu ikke er landet i min postkasse, vil jeg i dag tillade mig at være "cool-designer-wannabe" - jeg kan nemlig ikke vise jer noget af alle de ting jeg har fået lavet på det seneste, men jeg kan dele mine forelskelser i de nye ting som kommer til CHA lige om lidt!

Så hvis du er fuldstændig ligeglad med hvilke ting jeg simpelthen bare MÅ eje når de forhåbentlig kommer til danmark, så spring denne post over. Hvis ikke....så savl med mig! bare lidt! Det er smukke smukke ting der bliver sendt ud lige om snart!

Først og fremmest:
Prima er gået sammen med Tattered Angels og har sammen lavet de lækreste canvassider som er lige klar til at gå "mist-amok" på. Jeg er dybt og inderligt forelsket - det er ren den 7. himmel!


Tattered Angels har også samarbejdet med House of 3 og pinkpaisley, og har lavet mists som passer i farverne til deres nye papirserier - MUMS! her er linket til "videoen" hvor de viser alle lækkerierne!
Jeg skal helt sikkert have fingrene i dark denim glimmermisten og pink polkadot chalkboardmisten - er sikker på verden bliver et smukt smukt sted! (og det er kun hvis jeg SKAL vælge, vil selvfølgelig gerne have ALLE farverne!)

Så har min absolutte yndlings papirproducent (de laver også andet, jeg er bare mest forelsket i deres papir) CosmoCricket lavet hele 3 nye collectioner som alle er tæt på at nå et sted over himlen for mig! Vanvittig lækre mønstre og så har de virkelig også lavet noget fantastisk lækkert pynt i år, håber virkelig at der er nogen danske butikker som bestiller mere hjem end bare papiret!
Jeg håber i ligesom mig bliver inspireret af alle de fine ting der er på vej? Håber i måske også har lyst til at dele nogle af jeres forelskelser med os andre?
Forresten - jeg har selvfølgelig linket til alle dem jeg har lånt billeder fra - linksne er de ord med en anden farve end resten af teksten.
Ha' en smuk torsdag!

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjjj der er altså meget lækkert
knusss

Anonym sagde ...

Det ser ret godt ud. Har givet dig en award:)

Kirsten sagde ...

Uh.. ja, de er lækre de nye serier fra Cosmo Cricket, jeg kan specielt godt lidt Social Club og Salt Air. Jeg håber meget der er nogle danske forhandlere der tager dem hjem.

Det er nu lidt mærkeligt, den ene af vores opladere har også forputtet sig lige p.t. Håber den ligger og griner af os, næste gang vi kommer op i sommerhuset LOL

Betina Olesen sagde ...

Ja, så kunne hun tage sig sammen kunne hun ;-) Betina = Bad blogger ;-)

Skønne ting du savler over, pas nu på at det ikke drypper for meget. ja, det er spændende at se hvad der lander i Danmark, og hvad vi ikke kan leve foruden...