fredag den 8. oktober 2010

Kusus på 2 måder...

På det seneste har jeg deltaget i forskellige former for kurser. I dag vil jeg vise to af de produkter jeg har fået ud af det.



Først vil jeg vise en harmonikamappe til opbevaring af fotos, den er fra panduro og oprindelig i lidt for mørk i farven til min smag.
For et par uger siden, deltog jeg i et online-live kursus, hosted hos Live at Prima, min inspirationsGURU Julie Balzer underviste i et akrylalbum som hun malede sine karekteristiske doodles på.
Jeg var vildt inspireret af hendes måde at "give los" og "slå sig løs" på, at jeg måtte i gang med det samme! Jeg havde desværre ikke et akrylalbum på lager, så jeg overfaldt føromtalte fotomappe.
Det kom der dette resultat ud af:
Jeg har malet, stemplet, malet, og malet igen, med en tørreproces imellem hvert lag, ellers blev det hele for gnidret til min smag. Kan varmt anbefale at lade sig selv "gå amok" på den måde!
Et andet kursus jeg har deltaget i, var på Convention i Middelfart. Vi var så heldige at Céline Navarro (en anden af mine helt store scrapheltinder) var kommet til byen :D
Célines kursus hed "Women in my life" og vi skulle fremstille et minialbum fra scratch. Kurset varerede 2,5t og jeg havde ca. lavet 1/3 da tiden var gået. Tilgengæld jeg havde jeg lært forskellige måder at miste på, alternative måder at bruge sin akrylmaling, fået fifs til selv at lave sine bånd og en hel masse andre nyttige redskaber til at arbejde videre selv. Jeg er blevet så glad for resultatet at i næsten får billeder af hele albummet! :-)

Tilslut vil jeg lige takke Julie Balzer fordi hun har været så sød at vise et af mine LO's på sin blog, samt linke til min blog. Jeg må indrømme at jeg hoppede rundt - lidt i samme stil som da jeg som 6-7 årig fik et Barbiehus i julegave :D Syntes det er så fedt at få ros af så cool en dame som Julie Balzer! Så derfor: THANK YOU JULIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Go' weekend til jer alle! Min skal bruges sammen med min mor, min søster og den yngste af mine brødre :-)

4 kommentarer:

milkcan sagde ...

Totally fantastic! Love, love, love what you've done!

Marianne sagde ...

Hvor sejt!!!! Kan godt forstå, at du var ved at hoppe rundt - jeg ville helt sikkert have gjort det samme :o) Elsker simpelthen din malede bog - selv om jeg nok slet, slet ikke havde tålmodighed til at få lavet den. Og dit minialbum er også SÅ dejligt :o)

Maria Krumbaek sagde ...

Hvor er det fedt med den ros - men du fortjener det virkelig også med de flotte ting du laver :)

Det minialbum er virkelig lækkert!

Unknown sagde ...

Ih, vi fik slet ikke talt sammen på convention, var bare så travl, og total opslugt af kurserne. Super fedt dit album er blevet, jeg glæder mig til at få mit færdigt :)
*knus*