lørdag den 2. august 2008

Hmm, det fortsætter!...

Heldet altså!

I går aftes nåede jeg lige at sende ind til udfordringen på http://1-2-3-scrap.blogspot.com/, det var sådan et "i sidste øjeblik" LO, men jeg blev selv rigtig glad for det...


Da jeg så tjekkede deres side her til morgen....så havde jeg vundet!!!!!!!!!!!!!! Heldet tilsmiler mig i øjeblikket! Personligt er jeg helt vild med Betinas fine tranperent blomster.


I skal da lige se mit LO her på bloggen også, selvom jeg syntes i skal gå ind på http://1-2-3-scrap.blogspot.com/ og se alle de flotte bidrag!
Materialer: Karton fra DCWV, Mønsterpapir fra MM, blomster fra Prima, bånd fra brugsen, en transparent pyntet med en stencil, som er tegnet over med en sort tusch, en brad fra? og en plasticblomst fra?

Tak fordi i tog jer tid til at kigge forbi!

6 kommentarer:

Ragna sagde ...

Hjerteligt tillykke med sejren. Det er også et lækkret LO.

Anne Bente sagde ...

tilykke tilyyke med sejren, jeg synes også det er total flot det lo :)

Karina Beck sagde ...

Lækkert LO. Synes, at du har valgt nogle flotte farver og er vild med transperanten.

Kirsten sagde ...

Hvor er det herligt, at heldet tilsmiler dig sådan i øjeblikket.
Det er altså et kanon flot LO du har lavet, tillykke med sejren.

jane sagde ...

hvor er det bare flot!
det ser super godt ud med den måde som du har valgt at bruge din stencil på..
Godt gået..

Kamma D sagde ...

Flot lo, dejlige billeder der er brugt.
Tillykke med at du vandt.