tirsdag den 19. august 2008

Awards, Præmier og OL....

Advarsel!
Dette bliver en LAAAAAng post! :-) Håber i har mod på at læse og kigge med alligevel!

Jeg er dybt beæret, jeg har modtaget hele tre awards! - de to er ens, men fra to forskellige.

Den første award jeg modtog var fra Meltesenhttp://meltesens.blogspot.com/ og Razielhttp://razielsscrapblog.blogspot.com/ (hvis der er en som læser dette her, og som kan finde ud af hvordan man får navnene til at være links, så vil jeg meget gerne lære det!):
Nu hvor jeg skal give den videre skal jeg opfylde følgende regler

The Rules of this award are:
1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog
3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. you must link back to whoever gave you the award.

Jeg vælger at sende denne award videre til:

http://gusle.blogspot.com/ - Lene, fordi jeg tror du er den nyeste til at skrive på min blog.


Jeg har ikke nogen udlændinge at sende denne award videre til, men mon ikke det går :-)


Min anden award er fra Kirsten/Kimic http://www.kimicsscrapbooking.blogspot.com/
Hun har skrevet følgende begrundelse (som varmer mere end jeg kan beskrive!)

Fru Maansen: Stine, du skal have den fordi jeg er så glad for,at du er vendt tilbage til blogverdenen igen,det er altid dejligt at kigge indenfor på din blog. :-)

Da der ikke umiddelbart er nogle regler for hvem jeg må give denne award til har jeg valgt at give den til:

AnneBente http://www.annebenteslillested.blogspot.com/ fordi du er begyndt at kigge fordi min blog og ligge en kommentar - det er jeg glad for! Samt fordi jeg er SÅ imponeret over din scrapstil! Den er SÅ smuk vintage- agtig, på din helt egen måde!


Tak til jer alle tre for awards'ne, som før nævnt er jeg meget beæret over dem! I har løftet humøret en ekstra tand i dag! :-)


Nu til noget helt andet, da jeg har fået en ny ledning til mit kamera, kan jeg nu vise jer billederne af mine præmier! Juhuuuu!

De er begge top lækre og især stemplerne bliver flittigt brugt!

De her stempler er bare for lækre! TUSIND TAK!

og Her præmien fra http://www.scrapsisters.dk/
Mummenums siger jeg bare! TUSIND TAK!

Emneskift igen...


Ser i OL?

Jeg er fuldstændig opslugt, ser næsten det hele og det jeg ikke lige får set hører jeg i radioen. I weekenden har jeg set håndbold og Ridning - både Dressur og Spring.

Mener det er i dag der komme Kür finale i Dressur individuel? Hvis jeg husker rigtig, ja så flytter jeg alle scraptingene hen foran fjernsynet...Syntes det er SÅ smukt når rytter og hest danser!


Nu er det vist på tide at stoppe for denne post! Tak fordi i læste med!

7 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhhhh, så lækre præmier du dog har fået, altid skønt med noget nyt:)

100000 tak for awarden, og ikke mindst de skønne ord der fulgte med, det er jeg meget glad for:)

ol ser jeg kun engang imellem,jeg hører til dem der mangler mine serier om eftermiddagen :)

ha en rigti´g god dag

Louise sagde ...

Sikke nogle fine ting du laver. Tak for kommentaren på min blog :)

Knus Louise

maria sagde ...

Super lækre præmier du har fået, glæder mig til at se i brug :0)

Cowgirl sagde ...

Tusind Tak for awarden. OL når jeg kun om aftenen, gik glip af øvelser på gulv som jeg ellers elsker at se og tårnspring. Men hvor sejt af Phelps at vinde så mange guldmedaljer i svømning.
Link navn til blog - skriv navnet og klik på den grønne globus/link ved siden af tekstfarve og så popper et vindue op hvori du skriver blognavnet og husk at gemme.

Karina Beck sagde ...

Tillykke med dine Awards. Fede præmier. Er godt nok misundelig på alle de ugler ; )

Thanni sagde ...

Tillykke med award'sene og med de fine præmier. De stempler gad jeg bestemt osse godt eje - hvor er de fra ?? :)
Og nix...ser sler ikke OL, det lader jeg kæresten om ;D

Connie sagde ...

Så er der en præmier til på vej til dig. Tillykke.

Sender på din adresse til mig på Haveje@tunenet.dk, så sender jeg din præmier.