fredag den 18. juli 2008

Håndværker udfordring/konkurrence......

Jeg udfordrer jer! Til at "gøre det selv!" i forgårs manglede jeg simpelthen lige det rette papir til det LO jeg var ved at lave. Derfor gik jeg i gang med sværten og lavede noget selv.

Nu er min udfordring til jer...GØR DET SAMME, lav jeres eget papir! Det behøver ikke blive brugt som baggrundspapir, som jeg endte med at gøre, i bestemmer selv. Der skal dog være brugt en stor del af jeres hjemmelavede papir på jeres LO.
Om i bruger sværte, maling eller ??? det bestemmer i selv, det skal bare være tydeligt i selv har haft fingrene i grisseriet!


Tanken er - når i har lavet jeres papir tager i et billede af det, sammen med de materialer i har brugt. Så laver i jeres LO, tager et billede af det og oploader det hele, til f.eks jeres blog eller et online galleri. Skriver en kommetar her på bloggen, hvor i linker til det sted jeres billeder ligger gemt - og voila, i er med i konkurrencen.


Jeg sponsorerer præmien, som til dels vil være inspireret af "at gøre det selv"...Håber i har lyst til at være med? Jeg vælger vinderen :-)

Hvis i har, skal i have lagt en besked i kommentarfeltet for dette indlæg inden d. 7. aug.


I får lige mit udgangspunkt for dette lille udfordringsindlæg!

Materialer: Hvidkarton - bunden er farvet med Distress ink "brushed corduroy", den store franske lilje er versa color "82 black", den lille franske lilje er en cateye af farven "Lillac", jeg brugte en skabelon købt i bilka til at lave liljerne efter - supernemt!

Ellers har jeg brugt mønsterpapir fra Rusty pickle "here kitty kitty" hedder det, plus en gammel rest, som jeg ikke kan huske herkomsten af, blomster fra Prima og Bazzil, knapper fra?, raindots fra cloud9, Heidi Swapp alfabet, DCVW klistermærkealfabet og min egen håndskrift, og forresten en transperent til at skrive journalingen på....

Håber meget i er blevet inspireret til at lege med! det er både nemt og sjovt! :-) Glæder mig til at se hvad i finder på!

2 kommentarer:

Gitte Grønfeldt sagde ...

Spændende udfordring - og jeg må da bare sige WOW til dit franske-lilje-papir - det er simpelthen blevet SÅ flot !!
Tusind tak for inspirationen og udfordringen - det er LIGE hvad jeg står og mangler til et LO jeg er startet på :o)

Kit Larsen sagde ...

Ej, hvor spændende... Det må da helt sikkert prøves.