lørdag den 14. august 2010

På vej til grisefest....

Vi er næsten på vej til grisefest...håber virkelig ikke det ender med at de mørke skyer over os giver regn! Så bliver det virkelig surt at skulle sidde en hel dag/aften i en have! Håber vi får en plads under et af teltene :-)

Tænker at jeg tager kamera med, nu er det 3 el. 4 år vi skal med til grisefest, hos familien Aarup og vi har ikke et eneste billede derfra! Det vil jeg lave om på i år.
Jeg er virkelig taknemmelig for de kommentarer i har lagt, havde selvfølgelig håbet i var nogen der kunne huske mig, men man kan jo aldrig vide! :-)
I dag har jeg heller ikke noget Vitus relateret til jer, i stedet er det en ramme/billede og et ur der er blevet piftet lidt op. Før var det "kaffe-tema" og meget "kedelig-brunt" - Nu har det fået lidt maling og spraymaling, også har jeg brugt en masse rub ons og housechipboards fra AC.
Selv er jeg ret tilfreds med resultatet :-)

Tak fordi du kiggede forbi! :-)


3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Super lækre ting til hjemmet :o) Håber heller ikke I fik regn :o)

Anonym sagde ...

super lækkert!

Tilte sagde ...

Det er dog en genial idé at pynte uret sådan. Og dejlige friske farver og motiver. Lækkert :o)