lørdag den 27. september 2008

Scrap-scrap-scrap!

Som lovet, en opdatering KUN med scrap!

Jeg har faktsisk fået scrappet en hel del de sidste par uger, både LO's og nogle kort - kortene kan jeg dog ikke vise her da de skal gi's væk.
Laver lige en samlet materialeliste (man er vel doven :-)): Cosmo Cricket, K&Company, AC, MM, Jenni Bowlin, DCWV, Bazzil, Heidi Swapp, Prima og sikkert en helt masse flere jeg har glemt :-)

For efterhånden en månedstid siden, var jeg så umådelig heldig at blive trukket ud som vinder på Making Memories Blog, de havde lavet en slags RAK som jeg deltog i. I sidste uge kom der så denne dejlige pakke ind af døren.
Nogle lækre ting fra deres nye paperieserie. Det er virkelig noget lækkert papir og dims jeg har fået og jeg har da også været i gang med at få det brugt :-)
Materialer: MM - Baggrundspapiret ellers har jeg brugt flg.: K&Company, SassafrassLass, AC, DCVW, broderigarn, DistressInk fra Tim Holtz samt min dymowriter...
Dette LO er desuden mit første bidrag til udfordringerne på scrapjacked....

Det var vist alt for denne gang. Tak fordi i kiggede med!

9 kommentarer:

Louise sagde ...

Rigtig skønne LOs du har lavet.

jane sagde ...

Hvor er det bare nogle flotte LO´s du har lavet. Jeg kan godt lidt at du har sat tre så forskellige mønsterpapirer sammen på det allerføreste LO. Det ser hammer godt ud. Og hvor er det da et herligt billede af vovsen der venter på en godbid.
Thumbs up herfra..
(og er lidt misundelig over den præmie.. ) den er da for lækker..
Godt at se at du får scrappet noget, når du nu går hjemme med maven 8)
knus Jane

Anne Bente sagde ...

åhhh hvor er det bare nogle total flotte loer du der har lavet, og sååå forskellige, super flot

Kirsten sagde ...

Sikke nogen skønne LO'er. Jeg synes det er fedt, at du sætter så forskellige materialer sammen.
Jeg er totalt vild med LO'erne med Malou. Hun er altså herlig på billeder, med alle de "ansigter" hun kan stille op med :-)

Unknown sagde ...

Oj, hvor ser det bare godt ud det hele, og tillykke med en lækker præmie ;)
Sikke nogle gode billeder!

KH Heidi

Eva (Fister) sagde ...

Sikke en masse lækre layouts! Og nogle dejlige glade farver, du bruger. Må lige fremhæve din lille detalje med at sy en gren til uglen - super :o)

Karina Beck sagde ...

Sikken en masse du har lavet. Flotte LOer. Du er rigtig god til at lave ting med pangfarver. Noget jeg ikke er så god til.
Så din Rak kan du nok forstå jeg er vild misundelig på ; )

Maribi sagde ...

Super dejlige LO's er især vild med det sidste "øl".
Lækre varer du har fået, skønne farver.

Else-DK sagde ...

Tillykke med præmien. Den ser godt nok lækker lækker ud.

Jeg synes du laver nogle flotte og meget forskellige LO.
Specielt blev jeg lige fanget af "Sand Kunst" det er vildt flot LO med mange skønne detaljer, og overskriften er kanon fundet på.