onsdag den 9. januar 2008

Glædelig bagjul og godt nytår!

Glædelig Jul og Godt Nytår - ved godt jeg er lidt sent på den :-)

Stemningsbilleder fra juleferien 2007

Mig selv på stranden ved Thorup 1. juledag.
Min smukke søster Sabine og hendes kæreste Nikolaj/i - hvordan fjulen er det nu lige det staves...PINLIGT pinligt! På juleaften, ser de ikke bare lækre ud sammen? :-)

Gang i brændeovnen i sommerhuset. Hygge hygge hygge!


Vores smukke hund Malou på stranden.


Udsigten ud over markerne, set nede fra stranden - smukt ikke?

Juleaften i år var en smule hård, med tanke på at Gustav jo skulle have været med...Det blev dog heldigvis en rigtig dejlig aften alligevel.

Vi var sammen med min mor, far og søskende + min søsters kæreste.

Stille, roligt og hygge hygge hygge. Malou er altid velkommen hjemme hos mor og far, så hun var selvfølgelig også med.

Jeg var så heldig at få mine største ønsker opfyldt + meget mere. Jeg havde kun ønsket mig to ting: 1 - Et digitalt spejlrefleks kamera og 2 - en scraptrolley. Fik begge dele - Ren fryd!

Da juleaften var slut, kørte Anders, Malou og jeg i sommerhus ved Thorup Strand, der skulle vi tilbringe hele juleferien (Anders skulle dog hjem og passe butikken d. 27 og 28). Lækkert!

Endnu mere lækkert var det, at jeg havde fået mit længe ønskede kamera - for man kan altså tage nogle smukke blilleder ved vesterhavets strande.

Alle billederne ovenover er taget med mit lækre nye kamera. Det er et Canon EOS 400D, og det er så lækkert! Jeg er overhovedet ikke god til at bruge det endnu, men det bliver jeg! ;-) Det er så nemt at betjene, at selv jeg kan finde ud af det.

Endnu engang ønsker jeg jer alle et godt nytår!

Tak fordi du læste/kiggede med :-)



2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Også glædelig bagjul og godt nytår til dig :-)

Det lyder smadderhyggeligt med sådan en sommerhustur i julen.

Sikke nogen skønne gaver du har fået. Kameraet tager nogen supergode billeder. Er helt vild med billedet af Malou, hvor er hun skøn :-) :-)

Sabina Bjerre sagde ...

Hejsa

Du skal bare vælge bankoverførelse under betaling - og unde levering vælger du "afhentning i butikken"

Så skulle det gerne virke!!

Hvor er det bare en skøn blog du har her!! Den må jeg da besøge lidt oftere!

KnuS Sabina