fredag den 21. december 2007


Juleferien er startet!!!!!!! JUBIIIIIIII!!!!!!
Hold op hvor har jeg bare glædet mig helt vildt, til at få ferie i år...Dette efterår har været kanon hårdt at komme igennem, nyt job og uendelig mange undersøgelser på div. hospitaler, men nu er julen for døren og jeg har ferie - helt til d. 2. jan. Lækkert!

Syntes lige i skulle se dette LO, det er vel en mdr. siden jeg lavede det og jeg havde helt glemt det igen. I dag ville jeg så scrappe lidt, fandt mit album for at få lidt inspiration (man kan sagtens inspirere sig selv :-)) og genopdagede så dette LO. Er faktisk ret tilfreds med det. Til gengæld er jeg ikke tilfreds med billedet af det, men det bliver ikke bedre når man tager billeder om aftenen....

Håber julefreden også finder jer!

Tak fordi i kiggede med :-) !
Posted by Picasa

1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Dejligt LO med jeres hus.
Jeg er specielt vild med blomsterne med "bånd-stænglen", - de er super flotte :-)
Den idé napper jeg lige.... ;-)

Håber du og din familie har haft en rigtig dejlig jul :-)