lørdag den 8. december 2007

Pyha, hvor har jeg forsømt mit virtuelle fristed, måske hvis døgnet blev udvidet med et par timer... :-) Men men, NU er jeg tilbage! Håber i stadig kigger forbi ind imellem, selv om der har været MEGET stille herinde.


De 2 layouts herunder er begge lavet dengang for laaaang tid siden på conventionen...Begge var med i konkurrencerne dernede, ingen af dem vandt - men pyt skidt, det var sjovt at være med! Layoutet herover er af min søster og min fætter på deres studenterdag - Det var lidt fedt at de blev færdige samme dag. Især fordi de altid har været ret tætte.

Materialer brugt: papir fra lil' Davis, har fået det i en månedspakke fra Dreampapers, kan ikke huske hvem som har designet bogstaverne, men har fået dem i en månedspakke fra SIS tv.


Layoutet herover er som nævnt før også lavet til conventionen, det var med i stempelkonkurrencen. Jeg er selv helt vildt glad for det, kan godt lide alt det hvide - syntes det trækker fokus hen på billedet. Desuden syntes jeg billedet er blevet ret godt - det er i hvert fald mine yndlingsmotiver, min mand Anders, vores hund Malou - den røde af dem, og mine forældres, nu afdøde, hund Emma.

Materialer: WOOF stempel fra GQ - ELSKER det stempel!, gennemsigtigt blåt plastik ark - fra...?, Rub ons fra Basic grey og div. dims som jeg har fået gennem swaps.

Ellers står det noget sløjt til med kreativiteten her i det lille hjem, vi har vanvittig tralvt på arbejdet, og så har jeg haft mere end en omgang influenza. Tror ikke jeg behøver nogle vaccinationer de næste par år - har haft det HELE ;-). Måske når engang juleferien kommer, kan jeg få tid til at lade de kretive kræfter komme ud i det fri - har i hvert fald bestilt sommerhus langt væk fra alting, og har bestemt at tage ALLE mine scrapting med. :-)

Det var vist det hele for denne gang - TAK fordi du læste med!

Ingen kommentarer: