onsdag den 24. oktober 2007

Jeg er blevet tagged!

Jeg er blevet tagged af Kirsten.
En hyggelig og skæg lille ting :-)
Udfordringen lyder på at jeg skal fortælle 7 sandheder om mig selv...

Her kommer de:
1: Jeg er knaldhamrende mørkered! Jeg bryder mig ikke om at gå alene udenfor, når det er mørkt - det er bare for uhyggeligt!
2: Jeg går med en lille drøm i maven, om at kvitte jobbet som folkeskolelærer og blive selvstændig et eller andet. Jeg ved ikke helt hvad - men noget!
3: Jeg er i tvivl om hvem jeg skal stemme på til næste valg - hvilket ikke lyder som nogen stor sandhed, men det er det når en af ens største interesser er politik!
4: Jeg er computertosse, ogbruger gerne en weekend sammen med en flok forvoksede drenge (her i blandt min mand ;-) ) , på at spille computerspillet World of Warcraft.
5: Jeg påtager mig ofte flere opgaver end jeg kan overskue - det plejer at gå alt sammen, men jeg plejer også ofte at være meget stresset...
6: Jeg kan spise broccoli og cherrytomater som slik, jeg er simpelthen helt vild med de 2 slags grønsager!
7: Jeg er helt og aldeles afhængig af at scrappe - det er den ultimative af-/stressning/slapning og terapi!

Så er der kun tilbage at tagge nogle andre - men hvem?
Jeg vender lige tilbage med den - for alle de blogs jeg følger har allerede været tagged på denne måde...

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Tak fordi du havde lyst til at lege med, - det var hyggeligt :-)

Marianne sagde ...

Hejsa med dig.
Kunne ikke lige finde din mail-adresse, så jeg smider en besked her ;o) Jeg har været inde og gøre dig manuelt aktiv på TheScrapCat-forum. Så jeg glæder mig til at se dig derinde ;o)
Knus M