tirsdag den 9. oktober 2007

Pyyhaaa!

Har haft forfærdeligt travlt på det seneste!
Både på arbejde og herhjemme.

De forige 2 uger på arbejde, har været emneuger, det trækker tænder ud! (som vi siger på jysk!)
Derudover har vi haft nok at lave i weekenderne. Vi har fået malet vores udestue/garage færdigt "på ydersiderne" - der mangler kun lidt små klatter som vi tager i weekenden. Vi har fået renset bedet langs den nye terrasse og nåe ja, så var jeg jo til convention i Ryslinge i lørdags.

Det var virkelig hyggeligt! Jeg havde min veninde Maj-Britt med i bilen - har nemlig fået hende "omvendt" til at være en ægte scrapper! Vi snakkede hele vejen til Ryslinge og tilbage igen - dejligt med en tøsesnak uden drengene! ;-)

Vi fik brugt en forfærdelig masse penge dernede, heldigvis vandt vi også begge på indgangsnummeret, så der var også lidt ekstra godter!

Jeg nåede at få lavet 2 LO's til conventionen, men har ikke fået taget billede af dem endnu, så de må komme på senere.

Til dem der måtte læse dette - og som ikke var med til convention i lørdags kan jeg kun sige...I gik helt klart glip af noget! ;-) Det var hyggeligt og lærerigt!

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Enig, det er super at være til convention, og man kan virkelig lære meget, hvis man deltager i de kurser der er.
- Men bare den inspiration det giver at være sammen med så mange scrappe-gale piger, er guld værd.

Glæder mig til at se dine LO'er når du en gang finder tid til at få dem up-loadet :-)

Kirsten sagde ...

Du får lige en kommentar mere fra mig :-)

PS:
Du er hermed blevet tagget og reglerne er som følger:
Link til den, som har tagget dig.
Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
Giv udfordringen videre til 7 personer i slutningen af blogindlægget.
Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.
En lille udfordring, bare for sjov ;-)