mandag den 8. juni 2009

Når man tror det går det rigtige vej...

...sker der altid et eller andet som vender det hele på hovedet!

Vi er indlagt...I Skejby...på intensiv.
D. 4/6 sent om aftenen fik Vitus hjertestop, de fik ham hurtigt genoplivet og intuberet (lagt i respirator), men han var, og er, rigtig dårlig.
Han er nu vågen igen, men vi er ikke sikre på at hans hjerne ikke har taget skade. Det må senere undersøgelser vise os.
Det sidste nye er at han har fået kramper, det ligner små epileptiskeanfald, og lægerne tror det er en efter-stress-reaktion på hjertestoppet.

Vi må håbe på det bedste, og vi lærer at tage en dag af gangen...

Med andre ord- jeg holder lige en pause fra blogland igen...

Pas godt på jer selv!

4 kommentarer:

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hvor gør det mig ondt at hører med den lille seje gut....

Jeg ønsker det bedste for dig og din familie i fremtiden..

Mange tanker og kram Ann

Kirsten sagde ...

Åh lille fyr da....
Han er ski' da en lille fighter..

Jeg sender Jer de varmeste tanker og så "ses" vi bare igen når han har rettet sig igen.

Knus
Kirsten

Else Slipsager Petersen sagde ...

Åh nej, hvor skal han og I rigtig meget igennem. Sender dig lige et cyper kram og ønsker alt det bedste for lille Vitus og for dig og din mand

Tilte sagde ...

Jeg har lige været forbi og opdatere. Sikke dog en tid. Alle mine bedste tanker til dig, din mand og din dejlige dreng :o)