tirsdag den 8. april 2008

Trængte til nyt liv...på bloggen :-)

Det er alt for længe siden jeg har brugt tid på min blog.

Tilgengæld har jeg surfet rundt på en masse af jeres blogs for at få inspiration til at fornye min egen...Syntes simpelthen den grønne varme farve var for vinter-hyggelig, og da det er forår nu syntes jeg ikke længere den passede til min blog og mit humør!

Nu mangler jeg bare at få lavet en header - gik jo og ventede på at få opskriften i det nu afdøde magasin "myscrapcorner"...
Så hvis du ligger inde med nogle tips om hvordan jeg laver og indsætter sådan en fin header på min blog, hører jeg gerne fra dig!

Desværre får jeg ikke scrappet særlig meget i øjeblikket, på trods af at jeg jo går hjemme. Håber dog at denne lille opdatering og opfriskning af bloggen, kan give mig inspirationen til at finde papir og saks frem! :-)

Lad mig høre hvad i syntes om sidens nye udseende! :-) Tak fordi i læste med!

1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Dejligt at høre fra dig Stine. ;-)

Håber du er nogenlunde okay efter alt bøvlet.

Det er lidt svært med sådan en header, synes jeg. På et tidspunkt ville jeg lave en ny, men lavede totalt kage i den, så nu har jeg droppet det, og har bare en almindelig tekst. Jeg er enig i, at en "opskrift" ville være skønt at have.
Måske skulle man foreslå scrapsisters at få lavet en "opskrift" i on-line magasinet ?!