tirsdag den 21. oktober 2008

Har i set mit nye banner?

Anders har lige hjulpet mig med at få lavet et banner. Jeg har i laaaang tid ønsket mig et flot banner, men har ikke fattet at lave det :-) -Så er det jo dejligt at manden kan det skidt! :-D

Havde i en dejlig efterårsferie?
Min var vidunderlig, vi var på camping i Middelfart. Min far havde fundet en lækker campingplads, der i den grad kan anbefales, Gals Klint hedder den.

Når man nu er på fyn, ja så er der jo ikke langt til Odense og dermed Multiscraps nye super lækre butik! - Som selvfølgelig skulle besøges!
Faktisk fik jeg hevet HELE familien med derind - dvs. mine forældre, min yngste lillebror, min søster og manden. Tror kun det var min mor og Anders der forstod mit høje humør. I hvert fald fandt min søster og min far hurtigt butikkens 2 lænestole!
Anders var ganske hjælpsom og fandt nogle lækre stickers jeg bare måtte have med hjem.
Må hellere få taget et billede af mine indkøb så i kan få dem at se.

I det hele taget må jeg vist hellere få oploaded nogle billeder! - har også modtaget en præmie mere fra cypercroppet på scrapsisters i sept. Den skal i da også have at se!

Når det må vist være nok for i aften! Tak fordi i kiggede med!

4 kommentarer:

Marolle sagde ...

lækkert banner, og sejt manden har lavet det :D
jaa vi vil se billeder:)

Anne Bente sagde ...

super flot banner, jeg ville også gerne ha et, men det stækker min kreativitet ikke til :)

Thanni sagde ...

Det ser super godt ud dit nye banner - og ja det er dejligt at ha' nogen indenfor rækkevidde der kan sådan nogen ting ;)
Jepz vi VIL se billeder ;D

Gusle/Tilte sagde ...

Det ser skisme godt ud med din ny banner ... skal man bare sende en bestilling til din mand? hihihi
Der ligger en award til dig på min blog ;o)