lørdag den 23. februar 2008

Mit første juleLO!


Dette er mit første juleLO nogensinde. Jeg har kun scrappet 1 år nu, men hvor er der da bare sket meget siden mit første LO til dem jeg laver nu! (og nej, jeg oploader ikke mit 1. lo! :-))

Her har jeg brugt Julepapir fra Sandy Lion (tror jeg nok det var), Thickers fra American Crafts - de var lidt for "larmende" i farven så de fik en omgang med sandpapiret og lidt sværte, forskelligt kulørt karton fra? - altsammen sværtet i kanten, Bling og snefnug er fra en swap. Jeg har selv designet journalingboksen - havde ikke lige en som passede i størrelsen.
Skitsen er fundet på Charlottes blog, se om i kan finde den selv, kan ikke få det der med at linke, til at virke :-)

Ellers er jeg i gang med en masse forskellige LO's, nogle af dem er gaver og bliver self' ikke oploaded før gaverne er givet.

Hvad har i gang i? :-)

God dag til jer alle og nyd weekenden!

Tak fordi i læste med!

Forresten - til Kirsten, papiret brugt til det farverige LO i forrige indlæg hedder I *heart* candytown, det var en del af en månedspakke købt hos SIStv.

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: